Boeken Reserveren
Ben je van plan een feest te organiseren bij Take Time?
Stuur een e-mail naar taketimegerechten@outlook.be met de datum van jouw voorkeur. Wij kunnen dan nakijken of deze datum nog beschikbaar is.
Om zeker te zijn van een plekje in onze agenda, raden we aan tijdig te boeken.
Zodra we de beschikbaarheid van de voorgestelde datum kunnen bevestigen, ontvangen we graag de volgende informatie van jou. Indien gewenst, kunnen we ook langs komen om het feest verder te bespreken:
Benodigde informatie:
- Datum:
- Starttijd eten:
- Adres feestlocatie:
- Telefoonnummer:
- Formule(s):
- Keuze extra's:
- Huur borden en bestek? (ja/nee):
- Eventuele wijzigingen/verwachtingen:
- Geschat aantal genodigden (graag een definitief aantal één week voor het feest):
- Geschat aantal kinderen (4 - 10 jaar):
- Facturatiegegevens (indien van toepassing):
Aan de hand van deze gegevens maken wij een offerte die je moet goedkeuren.
Let op: Er kunnen meerdere aanvragen zijn voor dezelfde datum. Degene die als eerste een offerte bevestigt, heeft de datum gereserveerd.
Je feest is gereserveerd!
Gefeliciteerd! De datum van je feest komt snel dichterbij en je bent druk bezig met de inrichting van de locatie. Hier zijn enkele praktische zaken waar we graag rekening mee willen houden. Mocht iets niet haalbaar zijn of als je vragen hebt, laat het ons gerust weten. We zoeken samen naar een oplossing!
Praktische zaken:
- We ontvangen graag de definitieve aantallen één week voor het feest.
- We vragen een voorschot van 30% bij bevestiging van de boeking.
- We hebben een werkruimte van minimaal 3m x 6m nodig die direct kan aansluiten op de tent of zaal. Mocht dit niet mogelijk zijn, laat het ons dan weten zodat we samen een alternatieve opstelling kunnen bedenken.
- Er moet een water- en elektriciteitsvoorziening aanwezig zijn in de buurt van onze werkplek.
- Graag een parkeerplek voor een kleine camionette en aanhangwagen die niet te ver van de werkplaats ligt. Onze barbecues (OFYR 120cm - 210 kg / Oklahoma B80 - D200 - H180 - 140 kg / BAD - BOY Smoker B90 - D 250 H180 - 400kg) zijn namelijk zwaar en moeilijk te verplaatsen over lange afstanden.
- Voor het buffet zorgen wij voor alles, inclusief versiering. Wij vragen een plek dicht bij de BBQ of waar het buffet goed toegankelijk is.
- Tafels, stoelen, tenten, enz. voor de gasten zijn niet inbegrepen in de prijs. Wij werken samen met een verhuurbedrijf en kunnen je helpen bij het regelen hiervan.
- Borden, bestek en afwas zijn niet inbegrepen in de prijs. Deze kunnen apart worden bijgebouwd.
Prijzen:
- De prijzen op onze website zijn per persoon, tenzij anders vermeld in de omschrijving.
- De prijs voor kinderen (4 - 10 jaar) bedraagt de helft van de normale prijs.
- Bij boekingen vanaf 40 personen (kinderen tellen als halve personen) komt de kok kosteloos naar de locatie. Voor kleinere groepen (minder dan 40 personen) rekenen wij een opstartkost van €150.
- Indien het aantal aanwezigen groter is dan geboekt, worden extra gasten mee gefactureerd.
- De prijzen zijn exclusief BTW (12%). Vervoerskosten binnen een straal van 20 km van Kastel zijn inbegrepen. Voor verdere locaties rekenen wij €0,50 per kilometer.
- De prijzen gelden voor het huidige jaar en kunnen eventueel geïndexeerd worden in 2026.
Als er vragen zijn dan horen we het graag.
Samen maken we er een fantastisch feest van. Tot binnenkort!
Het Take Time Team